marți, 27 martie 2012

Cameo Wedding Invitation / Invitatie de Nunta cu Camee

 I had a little chat with Meda on her blog a while ago, in wich I was admiring her recent cameo projects. I also, told her that I have some projects on the same theme too, projects that had been promoted on this year edition of Bukowina Wedding Fair.
So, here is the first one :))
Acum ceva vreme am avut o conversatie cu Meda pe blogul ei, prilej cu care i-am admirat creatiile tematice cu camee. I-am povestit despre proiectele mele cu aceeasi tema, proiecte pe care le-am promovat in editia de anul acesta a Targului de Nunti Bucovina. Iata primul exemplu...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...