vineri, 2 decembrie 2011

White & Blue Handmade Wedding Stationery with a Touch of Silver / Papetarie de Nunta Albstru Marin si Alb cu Putin Argintiu

Remember the navy blue velvet wedding invitations? Here is the auxiliary wedding stationery. I will not comment letting the images to speak for themselves. Note: I also made the cake boxes: the bride wanted each guest to receive personalized cake boxes. The colors ... are the same, but in tandem: Navy blue bottom and white cap. The favor I will return someday with some pictures of the wedding ... when I'll have some spare time.
The wedding favor was a jewelry set also made ​​by me using amethyst cat eye cabochons and silver plated pieces.the set consisted of a tie pin for the gentlemen and a pendant for the ladies. I think this was the most elegant wedding favor I ever made.
Va aduceti aminte de invitatiile din catifea navy blue? Iata papetaria de nunta auxiliara. Nu o sa comentez; las imaginile sa vorbeasca. Mentiune: am mai confectionat si cutiile pentru prajituri: mireasa si-a dorit ca fiecare invitat sa primeasca prajituri in cutii personalizate. Culorile... aceleasi, dar in tandem: capac alb si fund albastru marin. Voi reveni candva cu imagini de la nunta cu pricina... cand voi avea timp. Marturia de nunta - setul de bijuterii este si el confectionat de mine folosind cabochoane cat eye-ametist si piese placate cu argint. Este vorba de un set alcatuit din ac de cravata pentru domni si medalion pentru doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...