luni, 2 mai 2011

Adriana's Guest Book / Cartea de Oaspeti a Adrianei

This is the guestbook that I've created for Adriana ... Remember the invitations with cherry berries. I thought I not to limit myself only to make a guest book but rather to perform a set packed in a gift box and is al so decorated in the same color accents.





This set contains two pens and the guestbook decorated in the same manner to match the theme. Although feathers don't fit the invitations main theme, the bride has made ​​the bouttonieres by herself , so I've decided to adopt them in the final setting of this guestbook.
This guestbook is my first challenge in the field of handmade bookbinding.







Aceasta este cartea de oaspeti pe care am creat-o pentru Adriana... amintiti-va de invitatiile cu cirese. M-am gandit sa nu ma limitez doar la a face o carte de oaspeti ci mai degraba sa fac un set ambalat intr-o cutie cadou si ea decorata.
acest set contine cartea de oaspeti si doua pixuri decorate in acelasi ton pentru a se potrivi cu tema. Desi penele nu incadreaza cu invitatiile, am aflat ca mireasa si-a confectionat singura cocardele care vor avea si pene, asa ca m-am decis sa le adopt si eu in decorul final al acestui guestbook.
Acest guestbook este prima mea provocare de gen in domeniul accesoriilor de nunta handmade.





TO BE CONTINUED...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...