luni, 28 aprilie 2014

In the Same Style ... For a Little Boy / In Acelasi Stil...Pentru un Baietel



I love when I am  asked to create something just for the simple reason  portfolio recommends me and I love when someone  asks me to do something  with no other directives and indications
Then the miracle happens and my imagination goes crazy.


 I always found myself in vintage style in all its magnitude and with all its variations and I find absolutely delicious  this style adaptations to the realities of a child.


 And if the previous post  revealed my approach for a  girl, here's my vision for a boy this time, a boy for whom I created in the past and the christening stationery. 


 Ador cand mi se cere sa creez ceva doar pentru ca portofoliul ma recomanda si imi place cand cineva imi cere sa fac ceva fara alte directive si indicatii.
Atunci se intampla minunea si imaginatia mea  o ia razna!
Intotdeauna m-am regasit in stilul vintage in toata amploarea lui si cu toate variatiunile lui si gasesc absolut delicioase adaptarile acestui  stil la realitatile unui copil. Iar daca in postarea anterioara am dezvaluit abordarea mea pentru o fetita, iata viziunea mea pentru un baietel de aceasta data, pentru care am creat in trecut si garnitura de botez



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...