miercuri, 5 ianuarie 2011

"Purple Touch" Hair Flower and Corsage / Floare de Par si Corsaj " Atingere Violet"

Continuing the "Corsages Series" opened by the previous posting, here is a flower that I designed for a bride who does not refuse a bit of colour...
And because I have a special attraction for purple I chose this color for adding a touch of shimmer to the ivory shade.
In coming days I will show you other variations of color touched ivory.




Of course, thinking about versatility, I chose the 2 in 1 clasp for the flower to be at the same time: a simple corsage or a brooch, a wrist corsage, if a ribbon or a satin bracelet would be attached, and , finally, a bridal hair flower- the main purpose for which I designed it.



Continuand seria corsajelor deschisa de postarea anterioara, iata o floare pe care am creat-o pentru o mireasa care nu refuza un strop de culoare... Pentru ca am o atractie deosebita pentru mov, am ales aceasta culoare pentru a adauga un strop de stralucire nuantei de ivoriu.In zilele ce vor urma va voi arata si alte variante de ivory atins de culori.
Bineinteles, gandindu-ma la multifunctionalitate, am ales incheietoarea 2 in 1, astfel ca aceasta floare poate fi : corsaj simplu sau brosa , corsaj pentru incheietura mainii, daca o panglica sau o bratara de satin ar fi atasate, si floare de par pentru o mireasa- scopul principal pentru care am creat aceasta floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...