marți, 11 ianuarie 2011

"Blossom" Taffeta Bridal Hair Accessory / Accesoriu de Par pentru Mireasa "Blossom"

This is my suggestion for a future bride who,I must confess, molded perfectly on my imagination and my tastes or I was on her's ;)))))))))...
I'm saying this because she wanted a hair accessory to remember the vintage glamour of the 20s. The precious lok is given by the type of accessories: silver wire, glass perl beads, small ivory beads and, last but not least, pink quartz. In the center of the flower I have attached a glass pearl and crystals cabochon . I liked the idea of refining the whole look with some vines, therefore, said and done: four vines with buds and individual leaflets made of lace , taffeta and organza. In fact, I made a set which will consist of: this hair flower accessory, three wrist corsages and one hundred and fifty boutonniers for her wedding guests. The wedding boutonnieres will be looking like some budding little branches with beads, the same as the flower, and taffeta buds and leaflets.





Aceasta este propunerea mea pentru o viitoare mireasa care, trebuie sa va marturisesc, s-a mulat perfect pe gusturile si imaginatia mea, sau eu pe ale ei;)))))))...
Spun asta pentru ea si-a dorit un accesoriu de par care sa aminteasca de stralucirea vintage a anilor 20. Aspectul pretios este dat de tipul accesoriilor: sarma de argint, perle de sticla, margelute sidefate ivory si , nu in ultimul rand, quartz roz. In centrul florii am atasat un cabochon cu cristale si perla de sticla. Mi-a placut ideea de a intregi aspectul florii cu niste vite , prin urmare , zis si facut : patru vite cu boboci si frunzulite facute individual din dantela , tafta si organza. De fapt , voi confectiona un set care va consta in : aceasta floare ca accesoriu de par, trei corsaje de incheietura si o suta cincizeci de cocarde de nunta pentru invitatii ei. Cocarde vor arata ca niste cateva crengute inmugurite cu margele, aceleasi ca la floare, si bobocei din tafta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma gasiti si pe...

Archives

I feel like I'm beeing followed / Ma simt urmarita

Friends / Prieteni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...